خرید عمده نوره اسلامی از شرکت قم نوره

نوره یکی از محصولاتی است که در طب اسلامی بسیار مورد سفارش قرار گرفته است. در واقع این نوع پودرها به دلیل خواص طبیعی که دارند، گزینه مناسبی برای استفاده هستند. البته به شرط اینکه شما در نوع خالص از آن ها بهره مند شوید. بسیاری از افراد تمایل دارند از خرید عمده نوره بهره‌ مند شود. قطعاً خرید عمده نوره می تواند سود به مراتب بیشتری را برای خریدار و فروشنده به همراه داشته باشد.

مقایسه نوره و آهک در کنار هم
خرید عمده نوره

خرید عمده نوره از شرکت معتبر قم نور

برای بهره مندی از خرید عمده نوره باید فروشگاه های معتبر و مطمئن را مورد هدف قرار دهید. شرکت قم نور نقش واسطه ای در خرید و فروش نوره ندارد و این محصول را به شکل مستقیم به مشتری عرضه می کند. عرضه مستقیم نوره طبیعی و خالص یکی از معاملات پرسود برای مشتریان است. چون شما در این معامله به عنوان مشتری از نوره خالص و طبیعی بهره مند می شوید. این موضوع در معاملات امروزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چون در حال حاضر نوره عرضه شده در بازار در بیشتر مواقع ناخالص است. به همین خاطر کارایی واقعی خود را ندارد.

 بسیاری از افراد از وجود ناخالصی در نوره بسیار گله‌مند هستند. با اینکه آن ها هزینه قابل توجهی برای خرید عمده نوره پرداخت می‌ کنند اما از محصول ناب و اصل بی بهره هستند. زمانی که شما خرید عمده نوره را به شکل واسطه ای تجربه می کنید، مجبور به پرداخت هزینه بیشتری می شوید.  زمانی که از فروش عمده نوره طبیعی بهره مند می شوید، می توانید این محصول را به قیمت کارخانه خریداری نمایید. قطعاً چنین خریدی مزایای بسیاری را برای مشتری به همراه دارد.  خرید و فروش عمده تخفیف قابل توجهی برای مشتری به همراه دارد و بسیار وسوسه انگیز است.

همچنین بخوانید  روش استفاده از نوره ها و نکات پس از خرید

برای خرید عمده چکار کنیم؟

میتوانید با شماره زیر جهت خرید عمده تماس بگیرید:

ترکیبات نوره اسلامی چیست؟

بسیاری از افراد تمایل دارند درباره نوره اسلامی و ترکیبات آن اطلاعات بیشتری به دست بیاورند. همان طور که می دانید نوره یک موبر بسیار قدرتمند با منشأ طبیعی از زمان های دور است که برای پاکسازی بدن مورد استفاده قرار می گرفته است.  نوره اسلامی را با نام زرنیخ نیز می شناسند. در این نوع نوع محصول ترکیب متناسبی از آهک و زرنیخ وجود دارد. در واقع این تناسب ترکیب باعث شده نوره اسلامی تاثیر خود را به عنوان موبر نشان دهد.

 بهترین زرنیخ در کشور ایران، تکاب می‌ باشد که این محصول ابتدا به صورت سنگ وارد کارخانه ‌های تولید کننده شده، آن گاه توسط ماشین آلات پیشرفته صنعتی پودر شده و در گام نهایی نیز با آهک به خوبی ترکیب می شود. تمام این اقدامات بخشی از روند تولید نوره اسلامی خالص می باشد.

نوره اسلامی

 نوره های تولیدی به شکل دستی بسته بندی می شوند.  معمولاً این نوع بسته بندی در بسته هایی با اندازه 500 تا 1000 گرم انجام می شود. خرید عمده نور نیز در همین نوع بسته بندی انجام می گیرد. بیشتر افرادی که نوره زرنیخ را به شکل عمده سفارش می ‌دهند، از بسته بندی های کم حجم و کوچک استقبال می کنند. این موضوع امکان توزیع و عرضه نوره اسلامی را ساده تر می کند. ضمن اینکه حمل و نقل و جابجایی آن را نیز به مراتب راحت تر خواهد کرد.

همچنین بخوانید  نظرات مشتری های عمده سایت قم نوره و نحوه عملکرد

خرید عمده نوره به شکل آسان

 نوره طبیعی به کشور ترکیه نیز صادر می شود. در حال حاضر قیمت زرنیخ در بازار به شکل قابل توجهی کاهش داشته است. علت این موضوع را نیز باید در افزایش میزان محصول و ارائه بسته بندی های مختلفی از آن جستجو کرد. در واقع در دسترس بودن این محصولات باعث کاهش قابل توجه قیمت آن ها شده است. در حال حاضر هر فرد در هر نقطه ای از ایران با کمترین دسترسی به بازار و شهر می تواند از طریق خرید اینترنتی یا حضوری از فروش عمده نوره طبیعی و خالص بهره مند شود. ضمن اینکه این محصول را به شکل تضمینی و سالم در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نماید. 

بیشتر افراد گمان می ‌کنند خرید عمده نور صرفا جهت موبری انجام می ‌شود. درحالی که موبری یکی از خواص بسیار ارزشمند نوره طبیعی می باشد. این محصول از خواص دارویی فوق‌ العاده ‌ای برخوردار است و عاری از هر گونه مواد شیمیایی و اسانسی می باشد. 

نحوه استفاده از نوره طبیعی

 برای اینکه بتوانید به شکل بهینه و صحیح از پودر نوره استفاده کنید،  باید مقداری آب گرم را با آن ترکیب کنید.  میزان آب اضافه شده به پودر نوره طبیعی باید به حدی باشد که آن را به حالت خمیر گونه درآورد. اگر آب را بیش از حد به پودر نوره طبیعی اضافه کنید، خاصیتی بر روی  پاکسازی موهای بدن نخواهد داشت.  یک سطح نازک از خمیر تشکیل شده را بر روی موهای بدن  گذاشته و تا زمانی که خمیر بر روی پوست خشک شود، منتظر بمانید.

همچنین بخوانید  تست نوره اصل و تشخیص نوره تقلبی ونسبت های مختلف نوره و زرنیخ

 به طور کلی زمان تاثیر پودر نوره طبیعی به عنوان موبر حدود 3 تا 5 دقیقه می باشد. توجه داشته باشید که محل استفاده از پودر نوره طبیعی باید کاملاً خشک باشد. حالت خمیری برای استفاده از پودر نوره طبیعی بهترین حالت می باشد. در چنین حالتی مخلوط از نظر رطوبتی در وضعیت متعادل قرار دارد. نه آنقدر خشک است که امکان استفاده آن بر روی موها سخت باشد و نه آنقدر شل و وارفته است که بر روی پوست سرازیر شود. 

خرید و فروش نوره

ما به شما توصیه می کنیم در هنگام استفاده از نوره طبیعی از دستکش کمک بگیرید. نوره با توجه به ترکیباتی که دارد، می تواند در مدت طولانی بر روی پوست یا ناخن تاثیر داشته باشد و باعث سوزش شود. همچنین در بیشتر موارد امکان شستشوی آن ها از زیر ناخن به ‌مراتب کار پردردسر و دشواری است. توجه داشته باشید که این ماده باید بعد از گذشت ۳ الی 5 دقیقه از روی پوست بدن شسته شود. در غیر این صورت می تواند باعث التهاب یا سوختگی جزئی در پوست شود.

نوره طبیعی را تست کنید

بهتر است پیش از استفاده، مقداری از پودر را بر روی ناحیه کوچکی از پوست مورد آزمایش قرار دهید و آن گاه از نوره برای پاکسازی موها بهره مند شوید. هر چند که در بیشتر موارد این پودر به دلیل منشا طبیعی بدون عارضه بوده است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.

فقط فروش عمده

تا اطلاع ثانوی فقط فروش عمده داریم برای خرید خرد به سایت حکیم باشیم مراجعه کنید

برای خرید عمده تماس بگیرید