تفاوت نوره طبیعی و کارخانه ای

سه ماده حیاتی در نوره است که عبارتند از :

آرسنیک ، فسفر ، گوگرد. از طرف وزارت بهداشت(شاید به سفارش و دستور سازمان بهداشت جهانی که در سیطره یهود است) اعلام شده است :

نوره هایی که بفروش می رسد غیر بهداشتی است مگر آنکه آرسنیک آن را خارج کنند، چون آرسنیک سرطان زاست و در پی این دستور تمام کارخانه ها آرسنیک موجود در نوره را خارج کرده اند ( البته نوره دارای آرسنیک به صورت سنتی و غیر کارخانه ای هنوز موجود است ) و باید بدانید که این پودر های موبری که اغلب بصورت معطر(حاوی اسانس)  هستند عاری از آرسنیک می باشند و در نتیجه جز خاصیت مو زدایی هیچ خاصیت دیگری ندارند.

وزارت بهداشت نمی داند که این آرسنیکی که از نوره ها خارج کرده اند کجا می رود این ماده حیاتی به قیمت مفت از کشور خارج می شود و به اروپا می رود ؛

از یک سو نوره (واجبی) بی خاصیت می شود و از طرف دیگر این آرسنیک با پاره ای دست کاری شیمیایی دوباره به عنوان آخرین داروی شیمیایی ضد سرطان خون برای شیمی درمانی با قیمتی بسیار گزاف به کشور بر می گردد .

لذا این ماده بسیار حیاتی  باید سالم و بدون دست کاری و به صورت سنتی استفاده گردد و قطعاً پیشگیری کننده ی خوبی از سرطان می باشد . نوره ای که دارای آرسنیک ، فسفر و گوگرد است را در محیطی کوچک و خنک به بدن گذاشته شود تا در این مدت از طریق تنفس و بو وارد ریه ها و سپس خون شود تا هر بار که نوره گذاشته می شود مقدار زیادی عوامل سرطان از بدن خارج شود .

همچنین بخوانید  ارسال 500 کیلو نوره زرنیخ طلایی برای مشتری عزیز در تاریخ 24 دی 1399

نکته مهم این است که نوره باید طبیعی باشد، یعنی نه چیزی از آن کم شده باشد(آرسنیک) و نه چیزی به آن اضافه شده باشد(اسانس).

مزایای نوره طبیعی :

1- بسیار کم بو می باشد و این بو فقط در زمان خمیر کردن است و پس از آن بویی ندارد.

2- مقدار کم بوی آن ملایم می باشد و بوی زننده ندارد.

3- هیچگونه اسانس و مواد شیمیایی ندارد.

4- مواد آن صد درصد طبیعی می باشد، هیچ گونه عارضه پوستی نداردو بی ضرر است.

5- کلیه قارچهای پوستی را که در نقاط مرطوب بدن رشد می کنند را از بین می برد و این قارچهای ذره بینی را با نوره طبیعی می توان از بین برد.

6- پوست بدن را بسیار لطیف و خوش آیند می سازد.

7- رنگ پوست را شاداب و با طراوت می کند وتیرگی پوست را پس از مصرف ندارد.

8- در زمان مصرف خشک یا تر بودن بدن فرقی ندارد و حتی توصیه می شود در هنگامی که بدن عرق دارد ابتدا دوش بگیرید تا عرق بدن پاک شود و سپس از نوره استفاده کنید تا اسید عرق باعث سوزش پوست نشود که در این صورت با توجه به خیس بودن بدن باید خمیر را مقداری سفت تر درست کنید تا روی پوست بماند و نلغزد.

9- چنانچه قبل از عمل کردن کامل نوره بدن را بشویید و قسمتی از موها به بدن بماندنیاز به زائل کردن مجدد موها نمی باشد و پس از خشک شدن بدن در کمتر از 24 ساعت موها خود به خود زایل می شود و می ریزد.

10- پس از استفاده از بعضی وسائل موبر مانند تیغ، سر موها با نگاه میکروسکوپی به حالت دو شاخه و موخوره می شود و در زمان رشد مو باعث گیر کردن مو در زیر پوست و در نتیجه به وجود آمدن دانه و جوش می شود که استفاده از نوره طبیعی سر موها را نرم و یک شاخه می کند و در زمان رشد هیچ گونه مشکل دانه زدن و جوش در زیر پوست را نخواهید داشت.

همچنین بخوانید  نکات مهم هنگام استفاده از نوره

11- چنانچه لطافت بیشتری برای پوست خود خواهانید می توانید پس از مصرف نوره به بدن خود حنا بمالید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.

فقط فروش عمده

تا اطلاع ثانوی فقط فروش عمده داریم برای خرید خرد به سایت حکیم باشیم مراجعه کنید

برای خرید عمده تماس بگیرید