خواص نوره از نظر علم

سه تا ماده حیاتی در نوره است که عبارتند از: آرسنیک ، فسفر ، گوگرد که از طرف وزارت بهداشت اعلام شده است:

نوره هایی که بفروش می رسد غیر بهداشتی است مگر آنکه آرسنیک آن را خارج کنند چون آرسنیک سرطان زاست.

که متأسفانه دستور داده اند و تمام کارخانه ها آرسنیک موجود در نوره را خارج کرده اند (البته نوره دارای آرسنیک به صورت سنتی و غیر کارخانه ای هنوز موجود است) و باید بدونید که این پودر های موبری که اغلب به صورت معطر هم هستند عاری از آرسنیک می باشند و در نتیجه جز خاصیت مو زدایی هیچ خاصیت دیگه ای ندارند. پس باید به دنبال واجبی اصل باشید.همان ها که بوی بسیار تند و نه چندان خوبی دارند.

ولی وزارت بهداشت نمی داند که این آرسنیکی که از نوره ها خارج کرده اند کجا می رود. این ماده حیاتی به قیمت مفت از کشور خارج می شود و به اروپا می رود ؛ از یک سو نوره (واجبی) بی خاصیت می شود و از طرف دیگر این آرسنیک با پاره ای دست کاری شیمیایی دوباره به عنوان آخرین داروی شیمیایی ضد سرطان خون برای شیمی درمانی با قیمتی بسیار گزاف به کشور برمی گردد.

از این رو این ماده بسیار حیاتی هست و باید سالم و بدون دست کاری ، به صورت سنتی استفاده گردد و قطعا داروی خوب ضد سرطان است.

نوره ای که دارای آرسنیک ، فسفر و گوگرد است را نباید وارد خون کرد طریق وارد کردن این مواد ضد سرطانی از طریق تنفس و پوست است و مدت زمان آن نیز همان مدتی است که موها را از بین می برد و اگر بیشتر بماند پوست می سوزد و باید نوره (واجبی) در محیطی کوچک و خنک به بدن گذاشته شود تا در این مدت از طریق تنفس و بو وارد ریه ها و سپس خون شود تا هر بار که نوره گذاشته می شود مقدار زیادی سرطان از بدن خارج شود.

همچنین بخوانید  ارسال 500 کیلو نوره زرنیخ طلایی برای مشتری عزیز در تاریخ 24 دی 1399
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.

فقط فروش عمده

تا اطلاع ثانوی فقط فروش عمده داریم برای خرید خرد به سایت حکیم باشیم مراجعه کنید

برای خرید عمده تماس بگیرید